У словах заголовку ніби
й нісенітниця, але це не так. З кожним днем ми наближаємося до того моменту, коли
інформатика офіційно буде викладатися в школі з 2 класу. І що з цього вийде? Як
то все буде? А може все ж не треба цього? Питань багато і то дуже, але новація
має себе виправдати.
В кінці листопада їздив
я на курси підготовки тренерів спецкурсу «методика викладання предмету «Сходинки
до інформатики» у 2 класі». Як почали нам розказувати, що ми маємо навчити
початківців, то повірте, трішки стало страшно. Та всі страхи розвіяла практична
частина всіх роз’яснень. І стало зрозуміло, що загалом, все що нам пропонують
автори підручників, які підтримує міністерство, буде хорошим засобом навчання нашого
майбутнього покоління. І хоча, якщо брати кожен підручник поодинці, то не все
вже й так «чудово», але, повторюся, загалом має бути добре.
Це було стосовно
матеріалу. А тепер стосовно педагогічних кадрів. Коли прийшов час проводити заняття
з спецкурсу, згадуючи як деякі вчителі, з дуже великим стажем роботи у школі,
беруться за опановування «чудо техніки», песимістичні думки ніяк не хотіли
покидати моєї голови. І тут знову все розвіялося при зустрічі із слухачами
вищеназваного спецкурсу. Я просто зітхнув з полегшенням, коли майже всі вчителі
із посмішкою на обличчі та без жодного подиву, записали завдання на самостійну
роботу і сказали, що з цим у них проблем не буде жодних.
До чого вся ця писанина?
Вже у вересні місяці наші молодші школярі побіжать на уроки «Сходинок до інформатики»,
щоб «штурмом брати» всі її багатства. І на допомогу їм з впевненістю стануть
досвідчені та обізнані педагоги із хорошим багажем навчального матеріалу.
Немає коментарів:
Дописати коментар